heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Träningsvärk

Publicerad 2013-12-03 08:44:16 i Allmänt

Herregud vilken träningsvärk jag har idag. Har svårt att gå och röra armarna går knappt, den började smyga sig på redan igår fick knappt av mig bh-n. 
Och jag ska på kryssning i kväll och tänkte bugga lite men vet inte jag om det kommer att funka. 
Hon är tuff min pt :) Lägger på vikter som jag aldrig lyft förut, men jag klarade det ju:) När hon ser att jag börjar grimasera för att det är tungt då är hon nöjd :) Grimaserar jag inte så lägger hon på mer vikt. Jag försökte grimasera lite så det skulle se ut som det var tungt men dels så är jag inte så bra på att fejka och dels är hon bra på att genomskåda mig hi hi. Så ska till gymmet på torsdag igen och köra passet hon gjort åt mig :) Nu är det bara till att köra så jag kommer i bikinin till sommaren:)) 

Jag gjorde armhävningar igår också och ni kan ju tänka er själva hur det känns i armarna idag med min kroppsvikt så fick ju armarna kämpa järnet för att kunna få till några armhävningar:) Men jag klarade det och har gärna lite eller vänta förbannat mycket träningsvärk för det är ju ett tecken på att jag gjorde rätt igår:)) 

Vi hörs igen om ni vill,vågar och kan:) 

Kram A <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela