heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Trafik olycka

Publicerad 2013-12-11 16:52:40 i Allmänt

En bit utanför Uppsala så blev det tvärstopp och det hade bildas en lång kö. Längst fram i kön så såg jag blåljus. När vi stått stilla en stund med bussen så öppnade föraren dörren och in kommer en man och frågar om han får åka med? Så berättar han för föraren att det är hans bil som bärgaren fraktar bort pga att han varit med om en frontal krock i 90 km. En bil i motsat satt körriktning med två killar i hade kommit över på hans sida och frontal krockat! 
Vet inte om det är en yrkesskada men han borde väl för Guds skull inte åka buss hem utan åka till sjukhuset och kolla eventuella skador? Även om han inte har några synliga så kan det ju finnas inombords? Hur tänkte polisen där som släppte iväg han? Han är ju chockad stackarn och förstår ju säkert inte riktigt vad han varit med om. 
Mycket märkligt om ni frågar mig. 
Jag har han under uppsikt så minsta tecken på nåt konstigt så larmar jag :) 
Livets förändras fort ibland. 

Kram A ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela