heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Tolk

Publicerad 2013-12-16 06:02:30 i Allmänt

Ja då var den här helgen över gått fort som vanligt;) 
I lördags bakade vi hela dagen alla barn plus svärson, och vet ni? Dom hjälpte till enda till slutet har nog aldrig hänt förut:) 
I går blev jag väckt av min kära syster kl 10 hon hade tråkigt och ville komma över och fika:) Så det var bara gå upp och hoppa in i duschen:) 
Kl 16 hade vi tvättstugan när vi kom dit så var tvättstugan full med tvätt!!! Det som låg i maskinerna var klart så jag rev ut det och la in mitt, hade precis satt igång maskinerna när ägaren till tvätten kom in och det blev ett jävla liv. För hon påstod att hon hade tvättid mellan 12-20 men jag hade bokat 16-20. Men jag gav mig inte då började hon prata på sitt språk och jag bad henne prata svenska men fick till svar att hon inte kunde prata svenska.  Efter att hon gapat en stund så gick hon men lämna tvätten kvar och kom tillbaka med sin son som undrade vad jag höll på med?? 
Det hela slutade med att hon tog sin tvätt och gick och jag tror att hyresvärden får två samtal idag:) 
Hade det varit tvärtom att jag bokat tvättstugan mellan 12-20 och någon kommit kl 16 och krävt att fått tvättat så hade jag också blivit vansinnig så jag förstår hennes frustration. Men jag hade fem överfyllda Ikea kassar med tvätt och behövde verkligen tvätta. 
Idag efter jobbet ska jag på mammografi för första gången och inget jag ser fram emot men bara gilla läget. 
Efter det så ska jag på julfest och det ser jag fram emot:) 
Här kommer lite bilder på vårat bak. 











Kram A ❤️❤️❤️

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-16 10:55:10

jag längtar efter att få smaka kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela