heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Sårad

Publicerad 2013-12-08 20:54:52 i Allmänt


Precis så är det. Tyvärr blir jag arg väldigt sällan,och de få ggr jag blivit riktigt arg i mitt liv kan räknas på en hand. 
Jag har blir lättare sårad än arg och oftast visar jag inte att jag blivit sårad. 
Om jag säger att jag inte vill något och sen görs det i alla fall mot min vilja, då blir jag oftast sårad och inte arg. Jag tar det som att personen som gör saker mot min vilja inte accepterar mig som person, att min åsikt inte räknas att jag inte är betydelsefull nog att lyssna på. 
Johanna sa i helgen att jag är för snäll och det får jag ofta höra,men i såna här lägen så är jag nog snarare mesig än snäll. Men jag vill verkligen inte bråka med människor och då håller jag för det mesta tyst. 

Tänk vad min semester vecka har gått fort kan inte påstå att jag längtar till jobbet men bara le och se glad ut. Jobbar bara två veckor sen är jag ledig i två veckor så det är inget synd om mig:) 
Beklaga mig till sambon att den här vintern kommer jag att frysa ihjäl men då säger han, det sa du förra vintern också men i år tror jag nog att det blir så. Jag önskar jag kunde se det minsta lilla njutning av vintern men jag kan tyvärr inte det, för mig är det bara ett långt lidande och frysande och längtande efter värmen:) 

Kram A <3 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-12-08 21:02:49

Sluta mesa börja poppa!!!! ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela