heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Plötsligt kom jag på.

Publicerad 2013-12-23 19:59:23 i Allmänt

Var till naprapaten idag, och när jag satt där och hörde han prata så kom jag plötsligt på varför jag skjutit det framför mig. Man är ju tvungen att klä av sig enda in till underkläderna:( Så jag satt där på britsen medan fläsket bara svämmade över och jag försökte se så oberörd ut som möjligt :) Tror jag lyckades ganska bra, men nästa gång säger jag att smärtan satt sig i axlarna för då borde jag ju få behålla byxorna på :)) Men herregud vad ska jag skämmas för egentligen är 42 år fyllda fött tre fantastiska döttrar och dessutom är jag mormor till världens sötaste bebis. Många skulle nog dö för denna kurviga och mjuka kropp, ja ja kanske överdrev lite nu men ändå:) 
Min mormor sa alltid mycket att ta i mycket att vara gla i:) 
Nog om detta. Ni kanske märkt att jag uppdaterat dåligt men ni vet hur det kan vara livet rusar fram och jag försöker hänga med :)
Nu är jag ledig i 14 dgr och det ska bli så skönt:) Eller ledig och ledig är jag kanske inte men behöver i alla fall inte gå upp kl 4 :) 

Nu ska skinkan griljeras sen är alla jul förberedelser klara:) 

Vi hörs snart igen. 

Kram A ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela