heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Ont ont ont

Publicerad 2013-12-05 17:21:06 i Allmänt

Jag har så ont i min rygg så jag tror att jag avlider snart. Vissa dagar är sämre än andra och idag är det en riktigt dålig dag :(( Vad jag än gör så har jag sån värk så jag tror ryggen ska gå av. Men som den envisa åsna jag är så satt jag igång och skura badrummet och rensa avloppet. Men när jag låg där på alla fyra och det högg till i ryggen så ångra jag mig, men det var ju liksom redan försent så var ju tvungen att göra klart. Och nu undrar ni säkert hur dum jag är som skurar badrummet med ryggont, men jag kan liksom inte bara sitta när jag vet att det finns massor att göra här hemma. Och om det nu hade blivit bättre av att sitta och ta det lugnt så hade det kanske varit lättare men det spelar ju fan ingen roll vad jag gör. Om jag står, går, sitter, ligger så gör det ont. Och kiropraktorn säger att jag ska träna som vanligt och bortse smärtan. Min nappraprat säger att jag har diskbråck och ska ta det lugnt, så vem fan ska jag tro på?
När jag städat klart så tog jag mig ner till ica ( någon hade tagit min bil) dels hade jag ju svinont i ryggen och dels var det snorhalt på gångvägen så inte den lättaste promenaden. Tog bussen hem palla inte att bära allt hem.
 
Ska försöka ta ett bad senare i kväll kan bli lite svårt att ta sig ur badet pga ryggen, men sambon är ju hemma så han får hjälpa mig upp om det skiter sig. Ska även hinna packa också ska ju iväg på utbildning i helgen. Johanna har bokat biljetter ( hoppas jag) så vet inte riktigt när vi åker imorgon fm :)
 
Nu blir det lite middag ;)
 
Ha det bäst.
 
Kram Anna <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela