heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Kryssning.

Publicerad 2013-12-03 19:00:58 i Allmänt

Står på terminalen i värta hamnen och väntar på att få gå på silja båten:) 
Ska åka på kryssning med Liten hennes kompis och min sambo. Robin Stjernberg uppträder på båten i kväll så har två sprända 17 åringar här brevid mig:) 
Båten går 19:30 så jag hoppas vi blir på släppta snart. Har laddat för buffén så har inte ätit något idag:) 
Medans tonåringarna jagar Stjenberg så tänkte jag dansa med sambon till arvingarna:) 
Kl 23 är det läggdags för tonåringarna så då kan jag slappna av och rocka loss hi hi som om det nu kommer hända:)) 
Jag får nog snällt vara uppe tills diskotek stänger och dom snällt ligger i sin hytt. Om dom nu inte hamnar på efterfest hos Stjenberg men då får dom ta med mamma:)) 
Oj nu får vi gå på:) 
Tjingeling ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela