heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Tankar

Publicerad 2015-03-18 06:20:40 i

Ofta önskar jag att min hjärna nån gång kunde stänga av och bara njuta av stunden här och nu men nej den går på ständigt högvarv :) Har många frågor och funderingar och inga svar men bara gilla läget och hoppas jag kan komma till ro nångång. 

I kväll är det näst sista utbildningen tillfället och polisen kommer och föreläser. Ska bli väldigt intressant. 

Ja då var jag i uppsala och ska byta buss.
Önskar er alla en fin onsdag. 

En extra tanke till min fina vän Ulle som inte mår bra 💖💖💖

Kram A 😙  

Kommentarer

Postat av: Anneth

Publicerad 2015-03-18 06:56:16

Du är så driftig och duktig Anna. Du har alltid varit en kämpe så länge jag känt dig, alltid ställt upp för alla och äntligen har du börjat ställa upp för dig själv och göra det du vill. Kvinnojouren kommer att få en otroligt duktig, engagerad medmänniska. När det gäller din viktnedgång så är du så duktig och denna gång kommer du att lyckas till 100%. Följer dig här på bloggen.
Många kramar Anneth

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela