heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Bra dag

Publicerad 2015-06-30 21:34:56 i

Haft en riktigt bra dag idag:) Inte haft några sjukskrivningar varken igår el idag bara en sån sak kan göra mig glad. I och för sig sprack det när jag åkte hem då fick jag en sjukskrivning till i morgon men det löste med ett samtal så ibland är det lätt jobbat 😊 Har fått suttit i fred nästan hela fm så den här veckans planeringar är redan gjorda annars brukar jag göra dom i panik precis innan jag ska åka hem, men nu ligger jag före och det var länge sen. 
Var på en återkoppling med den näst bästa på em och jag tror vi gjorde bra ifrån oss 😊
Hann upp en sväng på jouren när jag kom till enköping och sen hem för att laga mat. 
Min sambo kom hem idag så det är också en av anledningarna till att jag är på bra humör. Hon har varit med sin far i Hedemora hos farmor och farfar :) 
Efter maten träffade jag fina Johanna och vi gick en promenad på över 7 km känns grymt bra 🏃🏃

Nu är det inte många krafter kvar så dags att gå till sängs den berömda kl ringer 0415.
Vi hörs i morgon om ni vill vågar och kan.
Kram A 😙  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela