heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Stora planer

Publicerad 2015-05-19 22:01:22 i

Jag undrar om jag kan göra nåt kreativt på nätterna när jag ändå ligger vaken 😊 Något som inte stör Liten och som kanske inbringar lite pengar:) En telefon linje kanske "Anna en röst i natten". Så kan alla andra som inte kan sova ringa till mig och prata ut om sina problem kan det vara nåt tror ni? 😆

Årets blodomlopp avklarades i dag vi hade inte det bästa vädret men det gick galant ändå :) 
I år fick vi lila tröjor har nog en tröja i varje färg nu förutom i rosa så nästa år tycker jag bestämt att tröjan ska vara rosa. 

Jag har kommit på världens affärs plan som jag så gärna vill förverkliga. Men måste prata med lite folk först som tex min syster och hennes man så läser du detta min kära syster så ring mig i morgon onsdag :) 
Skulle vara galet kul att kunna förverkliga den här idén :) 
Men nu är det dags att lägga sig och har jag tur kanske jag kan få ihop några timmars sömn i natt om inte så är det bara att gilla läget.
Hörs i morgon.
Kram A 😙  

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-20 04:49:21

ses ikväll

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela