heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Svacka

Publicerad 2015-03-23 11:30:40 i

Är inne i nån svacka känns det som. Är väldigt låg och gråt färdig. Och jag kan väl inte göra mer än att vänta ut det. Har tusen tankar och funderingar och obesvarade frågor. Som jag försöker hantera, att ligga vaken hela natten och försöka få svar på sina frågor och funderingar är inget jag kan rekommendera man blir ganska seg dan efter vilket gör att humöret inte blir särskilt bättre. 

Alla barn med respektive var här i går kväll dom käka mat från chop chop åh vad jag önskade jag kunde fått äta jag med. Tänk vad mycket lättare det går när man mår bra psykiskt mycket lättare att falla dit när inte humöret är på topp. Nu åt jag inte en mat bit så jag föll inte för frestelsen men det var tuffare än andra dgr att låta bli. Tur jag har mina döttrar och barnbarn de ger mig så mycket glädje. 💝💝💝

Nu är det en vecka kvar på dieten sen får jag börja äta lunch känns både nervöst och skönt.  Gäller ju att inte över äta. Men det ska nog gå det också.
Ha en toppen måndag alla fina.
Kram A 😚

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-23 14:02:38

du fixar det.kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela