heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Schizofren

Publicerad 2015-03-24 20:39:29 i

Börjar undra om jag är schizofren:) I går mådde jag inget vidare idag mår jag betydligt bättre. 
Nu är ju jag inte doktor och får inte ställa diagnos och tur är väl det annars hade jag nog haft många diagnoser 😊
Men jobbigt är det i alla fall när humöret pendlar så förbannat. 

Vägde mig i morse och vågen visade på minus 16.1 kg känner mig så glad för det ☺
Alla säger att jag blivit så smal och mitt råd till er är skaffa er glasögon för är det något jag inte är så är det smal. Visst jag har gått ner i vikt och det syns mycket men smal Nä det är jag inte så det så 😊
Nu är det bara några dgr kvar sen får jag börja äta lunch och det känns ju bra 😊Fruktar att påsken snart är här och det är lätt att falla för alla frestelser. Nu blir det bara jag och Liten hemma över påsken så kanske kan övertala henne att äta bars med mig så behöver vi inte ha nåt frestande hemma 😛

Nä ska väl vara lite social med mannen som sitter bredvid mig här i soffan 😊
Kram A 😙  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela