heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Dans

Publicerad 2015-03-22 07:47:27 i

Lördagen var fullbokad :) 
Sista utbildningens tillfället i jourutbildning en igår och den var riktigt bra, vi fick se roll spel hur man tar emot en kvinna som kommer till oss och hur man inte tar emot dom. När dom spela upp hur man inte tar emot dom så skratta vi så tårarna rann dom var verkligen jätte duktiga på sitt rollspel och budskapet gick verkligen fram.
Vi fick även höra en kvinnas berättelse hur hon blivit behandlad av sin man under hela deras förhållande. Åter igen slås jag av hur dumma i huvudet en del män är. Och jag förstår att den sista idioten inte är född än 😡
Nu har jag fått diplom att jag är utbildad jourkvinna och det känns kanon 😊
Efter utbildning åkte jag till Fredrik för att snabbt hoppa in i duschen och sen svira om till klänning. Vi tog en fördrink hos Svenne och Ulle och sen åkte vi på fest 😆 Det blev en lyckad fest med mycket dans ☺ 
Det var middag innan dansen men jag går ju på diet så det blev en bars till mig ☺
I dag vakna jag med huvudvärk fattar inte varför drack inte en droppe alkohol igår.
Kram A 😙  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela