heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Hård smörgås

Publicerad 2015-01-08 22:38:28 i

Jag hatar dessa kvällar när jag inte kan sova. Så himla irriterande. Är hur trött som helst käkarna går nästa ur led när jag gäspar men tro inte att jag somnar för det 😢
Jag är grymt sugen på en hård smörgås med falukorv på men det blir ingen förbannad falukorv oavsett hur sugen jag än är :) 
Kl är 2245 och jag borde sova nu. Nä men det är väl bara gå upp och trötta ut sig lite till. Undrar om gå bandet stör Liten? Annars är ju det en bra medel att trötta ut sig med :)
Göra plankor och armhävningar stör ju ingen så det kan jag ju göra 😊
Önskar er alla som kan sova en god sömn 😚
Själv kör jag några plankor och fortsätter drömma om min hård smörgås med falukorv 😆

Kram A 😙 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela