heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

God fortsättning.

Publicerad 2015-01-01 18:23:15 i

Jaha då har snart dag 1 passerat på det nya året. Idag har julen åkt ut jag har bytt gardiner hamrar och spikat plockat och städat och stått i tvättstugan. Man hinner mycket när man inte lider av bakfylla  så här på nyårsdagen :) Förmodligen är väl inte mina grannar så glada på mig i dag efter allt spikande, men åh andra sidan störde dom mig i går kväll/natt så det jämnar ju ut sig :) Men dom verkade ha en trevlig nyårsafton och det var ju kul för dom. Jag hoppas att nyårsafton 2014 raderas ur mitt minne väldigt snabbt.
Min fina syster kom förbi i kväll med julklappar till barnen och till mig trots att vi inte ska köpa till varandra. Hon och jag ska kolla på flaschdance den 31 Jan jag blev så glad för det är en musikal jag verkligen vill se 😊💖
Nu ska jag städa av det sista hämta den sista rena tvätten ta en dusch och bänka mig framför tv kl 20 för att se Agnetas nyårs karameller:) 

Kram A 😙 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela