heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Galen

Publicerad 2015-01-26 20:22:51 i

Haft en helt fantastisk helg ute på landet, hos den finaste <3 
Men jag trodde allvarligt att jag blivit galen igår morse :) Kl ringde 0600 och 0630 var vi ladugården för att utfodra tjurarna. Jag försöker ju givetvis hjälpa till så börjar sopa i en av gångarna till tjurarna för att det sedan ska läggas ut kraft foder till dom. Men medans jag står där och soppar så tar en av tjurarna tag i sopborsten och börjar tugga på den. Hör hur jag börjar prata med tjuren och då blir jag rädd att jag blivit galen på riktigt :) Men hallå jag går frivilligt upp kl 6 en söndags morgon och dessutom pratar med tjurarna något är galet men jag skiter i det och njuter av livet av kärleken av mina underbara barn och mitt barnbarn av mina härliga vänner och av min härliga släkt 😊 Vad spelar det för roll om jag nu blivit lite mer galen än vanligt jag är i alla fall glad och lycklig 😊

Inne på dag 23 nu och det går bra men börjar bli extremt tråkigt vill äta mat. Hur gott skulle det inte vara med tacos tex men bara bita ihop och stå ut 9 v till :( Är dessutom galet sugen på en semla och det värsta är att jag inte kan sluta tänka på denna otroligt goda bulle :) 
Men vad är väl en semla jämfört med en spa kryssning så jag biter ihop och konstaterar att det inte blir nån jävla semla så det så :) 

På lördag ska jag kolla på Flashdance med bästa Ulle. Fick biljett av min fina syster i julklapp och tanken var att hon och jag skulle gått men hon har dubbel bokat sig så då fråga jag Ulle om hon ville följa med vilket hon ville:) 
Stackars syster börjar bli gammal och kan inte komma ihåg allt. :) 

Nu kommer lite bilder från ladugården med tillstånd från djurens ägare.💖
Hörs snart igen.

Kram A 😙 

Kommentarer

Postat av: anki

Publicerad 2015-01-26 21:52:29

Hallå. du är inte galen du är kär

Postat av: mimmi

Publicerad 2015-01-27 06:04:41

Men det är ju lite samma sak ju.....haha

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela