heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Före bild

Publicerad 2015-01-12 20:15:16 i

Dag 9 och livet flyter på. Jo just så.... flyter hi hi.
Efter snart 9 dgr så går det på rutin och jag tänker inte så mycket det. Men det kanske går lite för bra för jag får bara i mig 3 drinkar och ska ha i mig 4. Men konstigt nog har hungerkänslorna försvunnit. Är det kroppens försvars mekanism tro? Eller är det den gamla instinkten från stenåldern där det kunde gå långa perioder utan mat :) 
Vågen visa minus 4.4 kg I morse och jag känner mig sjukt nöjd med det :) 

Precis när jag tryckte publicera mitt inlägg igår så kom jag på vad det var jag tänkte jag skulle skrivit :) 
Min dotter tog före bilder på mig i lördags och herre gud så jag ser ut det är ju så att man blir mörk rädd på riktigt :) Inte konstigt att jag är singel hi hi skoja bara utsidan kanske inte är så fin men insidan är desto finare och det är ju det som räknas eller hur? :) 
Beroende på resultat så kanske ni får se före och efter bilder men ni får snällt vänta i 11 v till :) 
Vi hörs snart igen 😚
Kram A 😙  

Kommentarer

Postat av: anki

Publicerad 2015-01-13 06:30:37

kram kör på

Postat av: Johanna

Publicerad 2015-01-13 12:37:59

Du är kanon duktig!!!! Det här fixar vi!!!!!!! 😘

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela