heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Dag 6

Publicerad 2015-01-09 21:59:18 i

Ja då var dag 6 snart till ända och jag har nu snart klarat 1 vecka fan vad jag är bra 😊
3,1 kg minus stod vågen på i morse så glad att det går år rätt håll. Men äter ju inget så vore ju konstigt om det inte gick neråt 😊
Idag har hittills varit den lättaste dagen inget sug efter falukorv och konstigheter. Något som förvånar mig är att jag inte är ett dugg söt sugen. Jag som är en riktig socker råtta. 
Då solen sken idag så passa jag och fina Susan på att ta en halvtimmes promenad på våran rast. så skönt att kunna gå ut i dagsljus. Vi bestämde att vi ska prioritera promenader på våra raster i stället för att trängas i personal rummet. 

När jag kom hem kolla om jag det var ledigt i tvättstugan och det var det. Så smidigt nu när vi bara är två här hemma. En 40 tvätt och en 60 tvätt så är det klart sen :) Behövs inga 8 timmars pass i tvättstugan längre 😊
Gick en sväng till ÖB och köpte en present. Sen gick vi även till rusta för fylla på förrådet med shake till mig 😊så nu klarar jag mig ett par veckor. 
Dags att knyta sig bästa Johanna kommer imorgon kl 10 för att gå spåret med mig 😊

Ha det bäst.
Kramar A😚

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2015-01-09 23:12:34

BRA GJORT ANNA ! Jätte kram till dig

Postat av: anki

Publicerad 2015-01-10 06:55:20

fan va du är bra och duktig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela