heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Dag 5

Publicerad 2015-01-08 18:15:37 i

Vaknade med sprängande huvudvärk men bara gå upp och gilla läget.  Är väl nåt jag får vänja mig vid. 
På fm idag är nog den värsta jag upplevt på de här fem dgr herregud vad jag ville stoppa nåt gott i munnen jag tänkte flera ggr nu skiter jag I det här och tar en smörgås det är liksom inte värt att må så dåligt. Men jag stod emot. Tog med mig en boende ut och gick på promenad i stället, när vi kom in igen så hade det värsta släppt :) 
På rasten fråga jag min kollega om hon var avundsjuk på min lunch hon sa att hon inte va det, men om 12 v kommer hon vara det 😆
På em idag så var jag förbi Itrim och köpte soppor och det var första gången sen i lördags som jag kände mig glad och att jag kommer fixa detta :) Kanske jag nådde kulmen i förmiddags och att det nu bara kan bli bättre 😊 Hoppet är ju det sista som överger en,  eller hur ? 😆

Fuskade i morse och vägde mig minus 2,3 kg på 4 dgr ville bara se att vågen gick åt rätt håll 😊
Får olika bud på hur ofta jag ska väga mig en del säger var 14 dag med min coach. Andra tycker jag ska väga mig varje dag men vill inte bli helt knäpp och bara ha fokus på vad jag väger. Gör ju detta för att jag ska må bra och tycka om mig själv. 
Kram A 😙  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela