heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Dag 3

Publicerad 2015-01-06 21:00:41 i

Idag har faktiskt varit den lättaste hittills:) Har inte varit speciellt hungrig och inte söt sugen heller. Men skulle gärna vilja ha en hård smörgås med ost på det är jag vansinnigt sugen på :) Men bara stå emot. 
Inte hänt så mycket tagit det lugnt.
Var ute och handla med två av mina döttrar på fm. Och kl 16 mötte jag Anki för att gå spåret ingen höjdare både mörkt och kallt men vi tog oss runt :) När vi gått typ halva sträckan så började Anki sjunga el vad jag nu ska kalla det ett himla liv förde hon i alla fall :) När hon ylat klart så säger hon tänk om det kommer en älg nu vad gör vi då? Ja du min vän sånt liv som du för så är det nog ingen risk :)) 
När jag gick hem efter att vi gått vår runda så gick jag och tänkte på hur jag ska kunna ro detta i land? Hur klarar man 12 v på den här äckliga sörjan ? Jag får helt enkelt ta en dag i taget. För klara det ska jag göra om det så är det sista jag gör :) 
Om nån av mina blogg läsare gått igenom det snälla ge mig era tips och råd så det åtminstone blir uthärdligt. Nu är det nästan så jag hellre går hungrig än att dricker den där smörjan:)
Nä nu är det dags att fixa väskan till imorhon och sen läggdags. 

Kram A 😙  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela