heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Dag 20

Publicerad 2015-01-23 08:43:32 i

Igår var det så nära att jag bara sket i dessa drinkar. Har fått för mig att mitt illamående och yrsel beror på mitt flyt. Men kanske bara som jag inbillar mig. Besviken på min coach som inte berättat hela upplägget på 12 v. Har fått själv läsa mig till att jag inte behöver flyta i 12 v utan från v 4 får jag äta måltidsersättningar men dom får endast innehålla 200 kcal. Finns att köpa på itrim som man blandar med varmt vatten. Men det borde ju bli både billigare och godare om man gjorde det själv? Men är dålig på näringslära och om jag mixtrar själv kanske jag får i mig för mycket kalorier. Så finns det nån av mina fina bloggläsare som är kunnig i ämnet och kan ge mig tips på maträtter med endast 200 kalorier, tar tacksamt emot era tips då :) 
Skickade iväg några sms igår för att få lite pepp att fortsätta med min resa. Och som vanligt funkade det tur jag har som har såna fina stöttande vänner. Tack för att ni finns <3 Ringde även mamma hon jobbar i ett skol kök så hon skulle höra sig för :) 
Idag visa vågen på minus 7.2 kg så jag är glad och kämpar på ett tag till 😊

Önskar er alla en skön fredag.
Kram A 😙  

Kommentarer

Postat av: anki

Publicerad 2015-01-23 13:01:30

yppi du är toppenduktig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela