heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Dag 2

Publicerad 2015-01-05 19:31:01 i

Sov typ 2 timmar i natt så när kl ringde 0415 var jag allt annat än pigg. Men bara gilla läget och gå upp. Vet inte varför jag inte kunde sova men hatar dessa nätter. 
På bussen till jobbet så blev jag super duper hungrig. Det var för tidigt att ta första drinken har ju bara 4 per dag att hushålla med. Hade vatten med mig men våga inte hälla i mig för mycket för det rinner ju bara rakt igenom och ingen toa på bussen. Men som tur är så går hungern över ganska fort. Vid 0830 drack jag min första drink plus mycket vatten.  
Vid 11 var jag jätte hungrig igen men bara att stå ut hälla i sig mer vatten och tugga lite tuggummi :) 
Att sitta med de boende när de åt var en prövning jösses vad gott det luktade och jag kunde inte ens ta en liten gurkbit. Men bara härda ut.1230 drack jag min andra drink satt i personal matsalen och det var inte kul tyckte allas matlådor luktade fantastiskt och deras lunch såg betydligt smakligare ut än min. Men ahh bara vänja sig om jag inte vill isolera mig helt. 
Liten kom till jobbet så vi fick sällskap hem :) 
När vi kom till station så blev jag akut hungrig igen och skulle gett mycket för en hamburgare el en korv :) Men hoppa det och stoppa in tuggummin i munnen i stället:) 
Till middag blev det broccoli soppa och den var riktigt god så nu har jag två saker jag kan växla mellan tråkigt om det blir för enformigt.
Är lite förvånad av alla som tror på mig. Alla säger att det här fixar jag, så jag tänker att om nu alla mina medmänniskor i min närhet tror på mig så kanske det är dags att jag börjar tro på mig själv också :) Så det här ska jag klara :) 
Men kommer inte ljuga för mig själv det kommer bli skit tufft. 
Mitt stora problem idag har varit hungern och att inte få stoppa nåt i munnen, men det ger sig väl till slut. 
Nu är det snart bara 88 dgr kvar:) Nä det låter sjuk lång tid så jag kör på månader för 3 månader låter kortare än 88 dgr. :) 
I morgon är jag ledig och ska ta en sovmorgon tänkte jag :) 

Kram A 😙 

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2015-01-06 08:26:48

Kämpa på Anna! Försök tänk att det är ju inte för alltid, du kommer få äta mat igen! Men jag förstår att det är svårt! Heja dig! Kram marre

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela