heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Dag 15

Publicerad 2015-01-18 08:39:02 i

Då är jag redan på dag 15 och det går hur bra som helst. Har inte haft några dippar sen dag 11. Nu flyter det verkligen bara på och vågen visa på minus 6.1 nu på morgonen :) 
Många frågar om jag inte känner mig slö och trött efter som jag inte äter. Men jag känner mig pigg och alert och är inte alls påverkad av att jag bara har ett kalori intag på 600. From nästa söndag blir kalori innehållet 800 i 9 veckor till :)
Annars så rullar livet på och känner mig glad och lycklig och det är bland annat en person som får ta på sig lite av äran för det. :) 

Igår passa jag mitt söta barnbarn stackarn har åkt på magsjuka och hade jag inte träffat han i fredags så hade jag ju naturligtvis inte passat han men var ju förmodligen redan smittad. Idag ligger Ella med magsjuka så väl se om jag klarar mig. Undrar hur det blir för mig om jag åker på det med tanke på mitt flyt har ju inte så mycket att få upp :) Ja ja det visar sig väl :) Men jag hoppas jag klarar mig har inte tid men nån magsjuka. 
Tänkte städa här hemma idag skönt att börja veckan med ett rent hem :) 
Önskar er alla en skön söndag. 
Kram A 😙 

Kommentarer

Postat av: Anneth

Publicerad 2015-01-18 09:21:59

Heja Anna.
Du är superduktig. Jag vet att du kommer att klara det. Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela