heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Dag 44

Publicerad 2015-02-16 16:16:51 i

Galet vad tiden går fort är idag inne på min 44 dag och halva tiden har snart gått :) Tänk att jag klarat mig så här långt klapp på axeln till mig :) 
Och har jag klarat det så här långt så klarar jag resten också :) Tänkte be Liten ta lite bilder. Så blir det före, halvlek och slut resultat :) kan vara kul att ha sen. Får väl se om jag vågar dela mina bilder med er. 
I dag hade jag verkligen ingen lust att åka till jobbet det började redan igår kväll drabbades av lite lätt jobb ångest vilket jag inte brukar ha. Men när man väl är på plats så har man inte tid att tänka så mycket på nån ångest. Går i 180 så fort man kliver innanför dörrarna :) Dagarna går ju fort i alla fall. 
Jag längtar väldigt mycket efter sol och värme nu trött på kylan och snö om ni frågar mig så räcker det nu så fram med solen Tack :) 
En vacker kväll från i somras i malm köping. 
En annan vacker sommar kväll vid siggefora camping :) 
Kram A 😙 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela