heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Sovmorgon

Publicerad 2014-09-13 20:01:24 i Allmänt

Vakna kl FEM i morse skit irriterande när man har sovmorgon. Somna om vid sju och vakna vid kvart i åtta så då gav jag upp och gick upp. Började fixa med frukosten och så helt plötsligt visade sig Liten :) Uppe kl åtta en lördags morgon det är inte likt henne:) Men hennes pojkvän som sovit över är morgon pigg och hade väckt henne . Fatta inte att han vågar det hon har ju inte ärvt mitt goa morgon humör direkt :)
Efter frukost satt jag igång med operation stor städning. Började med badrum och lilla toaletten så nu är både toaletten och badrummet skinande rena. Precis tänt ljus på båda ställena så mysigt.
Tog en paus i städandet och gick och handla först gick vi till jysk och köpte en lampa hade ju sönder min fina fönster lampa som jag köpte på Ikea för bara några veckor sen 😢
Efter det gick vi till Ica köpte middags mat och hyrde en film. Sen hem och fortsätta städandet. kl 16 hade vi tvätt tid så sprang mellan tvätt städ och matlagning. Tur man är kvinna och kan göra flera saker samtidigt:) Liten med pojkvän hjälpte givetvis till 😊
Har inte städat klart än men kommit en bra bit på väg.
Min stora "syster" smsa och fråga om jag ville hänga med på bion och det hade jag gärna velat om jag inte hade haft tvättstuge tid skit svårt att få tid här får jag var 14 dag så får jag vara glad.
Nu ska jag landa i soffan och inte göra ett knop mer idag :)

Kram A 😙

Kommentarer

Postat av: anki

Publicerad 2014-09-13 21:12:36

Man ska vila för att bli frisk kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela