heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Skit dag

Publicerad 2014-09-22 18:59:19 i Allmänt

Dagen börja med att jag nästan försov mig, vakna 15 min innan bussen skulle gå men jag hann Tack och lov med den. Men när vi kom till uppsala och jag skulle byta buss så gick den bussen precis framför näsan på mig lovar grrrrr. Så då fick jag ta en annan buss vilket gjorde att jag fick gå en bit i regn och blåst så var inte på mitt bästa humör när jag kom inrusande på jobbet 10 min försenad. När jag kom upp till kontoret fick jag det glädjande beskedet att två av dag personalen var sjuka. Och att få in nån en måndag morgon är helt lönlöst :(
Så det var bara att gilla läget och jobba på så gott det gick, samtidigt som jag försökte få tag i personal. För nu hade även två från kvällen ringt sig sjuka också :( Tur man är kvinna och kan göra flera saker samtidigt för annars hade det aldrig gått. När morgon arbetet var klart och jag fått in 2 st till kvällen så avsluta jag förmiddagens arbete med att sanera golv och vägg från spyor vissa dagar bara älskar jag mitt jobb. Idag var INTE en sån dag. Skulle dragit täcket över huvet och inte gått ur sängen idag.

En annan sak som jag irriterar mig på är när några av mina så kallade vänner ljuger för mig. Ogillar människor som ljuger och vill inte ha er i min närhet. Så sluta ljug för mig eller försvinn så långt ni bara kan ifrån mig.
Kram A 😙


Kommentarer

Postat av: anki

Publicerad 2014-09-22 19:28:31

Det är väl inte jag.kram

Postat av: anki

Publicerad 2014-09-22 19:29:18

Det är väl inte jag.kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela