heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Rip

Publicerad 2014-09-16 06:16:24 i Allmänt

Tredje veckan och är fortfarande snorig och har en hosta from hell varje morgon vaknar jag med halsont så att träna går inte. Men tagit tag i kosten igen efter några snedsteg. Är ju livrädd att jag ska gå upp det jag gick ner, det får liksom inte hända.
Har satt ett nytt mål och det är att till den 16 december gå ner 15 kg till så nu lägger jag i nödbromsen igen och har fokus på det jag stoppar i munnen och hoppas att jag snart kan börja träna igen.
Fast mina vikt problem är väldigt små. Om jag jämför med de föräldrar som miste sin dotter förra veckan. Hur går man vidare som förälder när ens barn inte finns mer?? Så hemsk tanke så jag kan inte föreställa mig hur jag skulle klara det.
Såg att några hade gjort en minnessida på fb och alla hennes kompisar har skrivit där. Och jag kan inte låta bli att börja gråta så tragiskt hon var lika gammal som min Liten 💖 Tänker på alla hennes kompisar som ska försöka ta sig igenom denna ofattbara sorg, jag hoppas att de som behöver det får hjälp.

Var rädda om er och varandra. Och ta aldrig någon för given när som helst kan de vi älskar rycka ifrån oss. 💗💗💗

Kram A 😙

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela