heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Puh

Publicerad 2014-09-12 19:46:50 i Allmänt

Äntligen fick jag landa i soffan:) Stämpla ut 1545 idag och skulle ha slutat 1315 men hade ju förberett mig på att jobba längre så bara gilla läget.
Varit arg och frustrerad hela FM så trött på inkompetenta människor och som dessutom tror dom kan bäst. Är det nåt jag kan så är det mitt jobb så då blir jag extra irriterad när en person som inte ens är i närheten av min utbildning och erfarenhet och som har mage att ifrågasätta min bedömning!!
Fast nu ska jag försöka koppla bort mitt jobb och fokusera på städning och tvättning här hemma i stället:)
Höst gardinerna i vardags rummet ska upp också. Tur liten och hennes pojkvän är hemma i helgen så dom ska få hjälpa till men det vet dom inte om ännu :))
Fast i kväll blir det nog inte många knopp gjorda måste ladda batterierna:)

Hörs igen om ni vill vågar och kan.


Kram A 😙

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela