heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Lördag

Publicerad 2014-09-06 18:17:50 i Allmänt

Fick åka hem i måndags eftermiddag blev sämre i halsen och fick feber så åkte hem och la mig. sen blev jag hemma i tre dgr. Åkte till jobbet igår och det ångra jag skulle stannat hemma en dag till :) Många som är sjuka nu och ingen som kan jobba :( Så jag fick inbeordra mig själv till idag och Kicki. Kunde ju ha inbeordrat någon annan än mig själv men dom jobbar ju redan varannan helg och det är tufft ändå just nu på mina enheter så vill inte köra slut på personalen. Bättre jag kör slut på mig själv :) Det var faktiskt ganska trevligt att jobba en lördag kan bero på att jag aldrig gör det ny för tiden :)
Saknar absolut inte den tiden man jobba skift och alla dessa helger man har missat med barnen för att man varit tvungen att jobba.
Kom hem till ett tyst och tomt hem efter jobbet både igår och idag Liten är hos pojkvännen den här helgen. Men har inget problem med varken tystnaden el tomheten uppskattar mitt eget sällskap bara det inte blir så jämt :) Men det är jag inte orolig för har de bästa vänner man kan ha de finns alltid där när jag behöver prata skrika gråta och skratta 💞💞💞. Har även min fina syster som alltid ställer upp på sin stora syster. 💖💖💖
Och sen så har jag ju mina fantastiska underbara och älskade döttrar.💝💝💝
Så tack alla underbara människor i min närhet utan er hade det aldrig gott. 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Kram A 😙

Kommentarer

Postat av: anki

Publicerad 2014-09-06 18:31:43

Bra

Postat av: Jenny

Publicerad 2014-09-06 19:40:27

Du vet vi finns här i ur och skur. Kram💕

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela