heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Upp och ner

Publicerad 2014-10-07 17:52:26 i Allmänt

Mitt humör pendlar väldigt upp och ner åker som en berg och dalbana. I går morse vakna jag på jätte dåligt humör och blev på ännu sämre humör när jag kom till jobbet. Hela fm gick jag med gråt i halsen och gjorde allt för att tårarna skulle svämma över. I bland undrar jag om personalen tror att jag bara är där för att jävlas med dom?? Att jag inte alls gör allt jag kan för att försöka få in personal när någon ringer sig sjuk på morgonen. Men jag är den som har bäst koll på vilka av våra timanställda som kan jobba och när, och oftast så är det bättre att köra igång och jobba och lägga fokus på de vi är därför istället för på gnäll att vi är för få! Inget blir bättre av att gnälla och jobbet blir absolut inte gjort, så ibland kanske man bara får gilla läget och gå in med dom förutsättningarna att göra sitt allra bästa med de resurser man har.
Idag hade jag en betydligt bättre dag alla var på plats bara en sån sak :) Och idag kom samtalet jag väntat på så om några veckor vet jag om det blir som jag hoppas:)
Nä nu kan jag inte sitta här längre bäst att fortsätta med packningen.

Kram A <3

Kommentarer

Postat av: Kaleva

Publicerad 2014-10-07 18:07:20

Usch vad hemskt det låter, och jag gnäller över mitt. Ditt personalläge överträffar allt. Jag har bara en som ska operera sig och en som är gravid och har ständiga födslovärkar tre månader i förväg. Vi kämpar vidare. Ge inte upp!


Postat av: anki

Publicerad 2014-10-07 19:27:35

Jag tror på dej.håller tummen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela