heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Utan er hade det aldrig gott.

Publicerad 2014-12-26 21:32:47 i

Mitt liv blev inte riktigt som jag tänkt mig. 
Men kan på första gången på väldigt länge säga att jag är lycklig. Trots att jag inte har en man i mitt liv. 
Jag känner mig aldrig ensam och det är tack vare mina fina barn och mitt lilla barnbarn. Jag känner en sån oerhörd kärlek och tacksamhet att just jag fick bli mamma/ mormor till dessa fantastiska människor. 
Vi har inte haft det lätt men tillsammans har vi tagit oss igenom svårigheterna och kriserna. 
Det är därför vi är så tighta  idag. 
Vi är långt ifrån en perfekt familj.
Men vi älskar varandra villkorslöst och ställer alltid upp för varandra. 

Jag älskar er mest av allt mina fina döttrar och mitt söta barnbarn. 💞💞💞💞
Kram A 😚 

Kommentarer

Postat av: ella

Publicerad 2014-12-26 22:01:52

Älskar dig mamma över allt annat! ♡

Postat av: anki

Publicerad 2014-12-26 22:02:44

underbart

Postat av: Nathalie

Publicerad 2014-12-27 07:43:20

Jag älskar dig! Du är världens bästa mamma 💞!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela