heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Skit arg

Publicerad 2014-12-15 16:39:26 i

Först vill jag göra ett förtydligande. Det är självklart inte JAG som renoverat köket i stugan jag är arbetsledare inte snickare:) Några tyckte jag tog åt mig äran att köket blev så fint så ber om ursäkt för det. Trodde vi var ett team och att allt som gjordes under renoveringen  räknades men så var det inte. Så jag har alltså inte byggt köket utan "bara" kommit med idéer handlat mat lagat mat diskat städat tvättat  och skött trädgårds arbetet plus att jag hjälpt till med det jag kunnat i själva renoveringen. Så då har jag klar gjort det ber om ursäkt att jag trampar folk på tårna.

I mitt 43 årig a liv så kan jag räkna på ena handen de ggr jag varit riktigt jävla arg idag på em är en av de ggr. Jag blir så arg så jag skakar och har lust att slå sönder saker och efter ett tag så sprutar bara tårarna och jag tycker jag är så jävla orättvis behandlad. Jag är en snäll person vilket några missat tydligen och vill ingen illa.
Och nej jag kommer inte hänga ut nån el några i min blogg är inte en sån människa. Men kände att jag måste få skriva av mig min frustration och min ilska. 
En annan sak som irriterat mig idag är att läkaren skulle ringt mig 1023 men dom har fortfarande inte ringt visserligen sa dom inte vilken dag men hade ju räknat med idag. Behöver medicin så jag kan bli frisk nån gång. Men nu skiter jag i det går till jobbet imorgon så får jag se hur länge jag orkar.

Finaste Anki kom över idag och hade en jätte fin ängel med sig till mig. Tack finaste du 💖

Kram A 😙  

Kommentarer

Postat av: anki

Publicerad 2014-12-16 04:00:52

Tack själv.finns här

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela