heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Orolig

Publicerad 2014-12-28 19:57:19 i

Tänk att man alltid ska behöva oroa sig för allt 😁😁😁

Ja då var mina fem lediga dgr över och det är dags att jobba imorgon. Ser faktiskt fram emot att få jobba två dgr :) Ångrar lite nu att jag inte tog ledigt nästa fredag men jobbar bara halv dag så det går nog bra. Jobbar ju bara tre dgr nästa vecka så klagar inte.
Idag har det blivit mycket fika först på ett mysigt café på fm och på em kom bästa Ulle över och fika :) Bäst att passa på från den 4 Jan är det slut med allt sött och gott :) Kommer bli tre tuffa månader, men som belöning så blir det en spa resa i april med den bästa 💖
Vi hörs snart igen om ni vill vågar och kan  😊
Kram A 😙  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela