heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

MÄN

Publicerad 2014-12-30 20:14:37 i Allmänt

Då har man jobbat årets sista arbetspass;) Inge mer jobb förens nästa år tjoho ;)
Efter jobb blev det mat med bästa Ulle och Svenne och sen lite fika hos mig. Bara 4 dgr kvar att fika på så bäst att passa på :) Så taggad att få komma igång med mina 12 v, och så spänd på att få se resultatet efter 12 v. De första 3 veckorna kommer jag ha ett kalori intag på 600 kcal per dag. V 4 till 12 ett kalori intag på 800 per dag. Går jag inte ner då så kommer jag aldrig göra det :) Så det blir inga middagar inga fika dater på 12 v. Och snälla ni som inte har nåt positivt att säga om detta var snälla och håll det för er själva tack :) Jag vet att det kommer bli en svår utmaning med mycket svett och tårar så det behöver jag inte höra från er.
Jag kommer att blogga om mina 12 v och ni som vill får gärna komentera med glada tillrop ibland :) På söndag kommer första inlägget om detta för då börjar jag min resa:)

Läste en grej på nätet om män ´stämmer ganska bra tycker jag hihi.

Det finns inga skäl till att MÄN ska tillåtas bli KVINNORS jämlikar. MÄN är praktiska att ha när de behövs. De är inte särskilt intelligenta, men de kan läras upp till att hämta saker, springa ärenden, öppna dörrar och ge tillfredställelse i sängen. De är idealiska sällskapsdjur , klär sig själva och är rumsrena. En lustig ras :)))

Vi hörs igen om ni vill vågar och kan :)

Kram A <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela