heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Inte ok

Publicerad 2014-12-23 07:57:20 i

Precis så känns det just nu. Jag mår väldigt dåligt just nu. Och har gjort en längre tid. Brukar inte prata om hur jag mår utan har oftast en fasad utåt och låtsas allt är bra. Men nu har jag börjar erkänna för mig själv att jag mår skit och behöver få skriva av mig lite. Det är som jag befinner mig i en pool och kämpar med att hålla huvudet ovan vatten ytan. Men tänker kämpa mot allt jag kan för att inte hamna på botten. 
I går på jobbet bröt jag ihop helt ibland blir det för mycket även för mig. Vissa verkar tro att jag kan ta hur mycket som helst men även jag har en gräns och efter ett telefon samtal igår så nådde jag den gränsen och kunde inte hålla tillbaka tårarna. Men jag grät en stund och sen var det bara att bita ihop och fortsätta jobba. Helst av allt vill jag lägga mig i sängen dra täcket över huvudet och gråta tills det inte finns några tårar mer. Men nä det går inte julen står för dörren och jag har lite att pyssla med i dag efter jobbet. Kanske jag kan bryta ihop en stund på juldan, men bara på fm då för på em ska jag och Liten gå och se premiären på David Hellenius  nya film och jag hoppas den är väldigt rolig för skratta är något som jag verkligen skulle behöva just nu.
Från den 26 kommer jag ha mitt söta barnbarn och då kommer det inte finnas tid för annat än hans välmående. Bästa lilla killen ever och han kan verkligen få mig att må bättre. 💙💙💙
Längtar till nästa år och hoppas att 2015 blir ett bra mycket bättre år än 2014. 
Kram A 😚 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela