heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

God Jul

Publicerad 2014-12-24 06:25:48 i

I dag är det julafton och jag vakna kl 5 och kunde inte somna om. Så tänkte göra en omgång knäck till gjorde en häromdan men av dom är det inte många kvar :) Lovat att ta med mig till Ella och nu har jag ju lite tid till det eftersom jag inte kan sova :) 
Det har ju inte varit så muntra inlägg på min blogg den senaste tiden. Och jag ser verkligen fram emot ett nytt år med nya utmaningar och möjligheter :) Nu kan det bara bli bättre.... 
Vill önska en riktig God Jul till er alla som läser min blogg och som ger mig orken att kämpa💖
kram A 😚

Kommentarer

Postat av: Syster Yster

Publicerad 2014-12-24 06:45:29

Det är bra att se framåt och lämna de som ger dig negativ energi bakom dig! Du är värld så mycket mer! En dag får du din vinst
Styrkekramar i massor syrran

Postat av: anki

Publicerad 2014-12-24 07:06:10

kör hårt

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela