heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Drömmar

Publicerad 2014-12-12 18:46:15 i

Har börjat drömma så konstigt vet inte om det beror på mina feber toppar på nätterna el om drömmarna beror på nåt annat?  De är inga trevliga drömmar i alla fall och jag kommer ihåg dom. Annars brukar jag inte komna ihåg mina drömmar. I natt drömde jag att jag födde två döda flickor i går natt var det nån som bröts sig in i lägenheten har även drömt att jag varit på nåt skumt sjukhus där folk jagat mig:( Så när jag äntligen somnar då drömmer jag bara hemskheter. Någon som kan tyda drömmar och ge mig en förklaring? 

Igår mådde jag bättre hade inte ont i halsen och kände mig lite piggare. Tisdag och onsdag har jag sovit bort. Men i morse var halsontet  tillbaka och jag har varit helt utslagen hela dagen :( I nuläget känns det inte som jag kan jobba på måndag:( 

Sanna har klätt granen här hemma med hjälp av Alice :) Tyvärr uppskattade Sanna inte Alices hjälp så Sanna hota med att sätta Alice på tåget till blackan så om du läser detta Niklas så är Alice på väg till dig 😊

Ha en fin fredags kväll.
Kram A 😚 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela