heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

3 Timmar

Publicerad 2014-12-29 05:36:19 i

God morgon :) 
Efter att ha sovit endast tre timmar i natt kunde inte somna hur jag än vred och vände på mig. Hade fått två sms när jag vakna. Det första gjorde mig skit arg på ren svenska. Satt på säng kanten och skakade i hela kroppen av ilska. 
Hur man som vuxen person kan lägga över ens egna handlingar och lögner på några andra det övergår mitt förstånd!!! I bland blir jag rädd för mänskligheten på riktigt.  
Och eftersom jag vet vad jag gjort och sagt och inte farit med osanning så släpper jag det nu i min värld räcker det, sen får andra fara med lögner och förtal om dom.nu mår bra av det.
Det andra smset vara bara gulligt och framkallar kärlek i stället så väljer att fokusera på den känslan och släpper det arga. Tack för att DU förgyllde min morgon 💖

13 minus ute idag fi fan vad kallt :) 
Tjuvstartade på mitt nya liv idag så gick till bussen i kylan nu finns det inga ursäkter längre.  Har köpt mig ett gå band så kan ta långpromenader hemma i vardagsrummet tills värmen kommer tillbaks. Är inte vän av kylan som alla som känner mig vet 😊

Hoppas ni alla får en skön måndag. Sista måndagen det här året 😊

Kram A 😙  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela