heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

2014

Publicerad 2014-12-13 18:12:03 i Allmänt

Detta år blev inte som jag tänkt alls. Tanken var att jag skulle gift mig i somras men det blev inget bröllop, utan vi gick skilda vägar i stället. Jag som tog beslutet pga olika omständigheter. I bland måste man ta beslut som gör ont. Trodde jag hittat mannen i mitt liv, men tydligen var inte jag kvinnan i hans. Eller jag var nog det de första 5 åren av vårt förhållande. Aldrig känt mig så älskad av nån som av han, han älskade mig verkligen för den jag är med alla fel och brister. Men nånting hände efter ca 5 år vet ej vad men vi lyckades ta oss igenom den krisen. Men i somras gjorde han samma grej igen och den här gången kunde jag inte glömma och gå vidare. Min självkänsla har fått sig en rejäl smäll och jag försöker plåstra ihop min själ.
Vi hade så många planer och stugan som vi tillsammans har gjort så fin, tanken var att vi skulle flytta dit permanent så småningom, nu blir det inte så någon annan får det. Vilket gör ont för stugan var inte i det bästa skicket när jag kom in i bilden för 7 år sen. Men jag såg möjligheterna och tillsammans så gjorde vi en renoverings plan. Och i våras var köket klart. Självklart är inte stugan det jag kommer att sakna mest, men det var en stor del av vårat liv och vi älskade att vara där ute.
I år blir första gången sen jag flytta hemifrån som jag inte kommer fira jul med en sambo. Jag kommer självklart inte sitta själv på julen har ju mina barn och barnbarn men ingen livskamrat.
Men allt som inte dödar en gör en starkare, så jag kommer klara även detta. Fast det inte känns så nu så måste jag ta mig igenom det och försöka hitta ljuset i mörkret. ¨
Kram A <3

Kommentarer

Postat av: anki

Publicerad 2014-12-14 07:08:14

Du kommer klara detta.din prins finns där ute och jag finns här när du vill.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela