heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Skrot

Publicerad 2014-08-25 21:10:04 i Allmänt

Dan gick i rasande fart idag på EM kom Liten till mitt jobb och när jag sluta blev vi upphämtade av Jenny och Robin sen åkte vi tillsammans till skroten för att köra ett pass :) Ja ungdomarna tränade inte dom titta bara på , men jag Jenny och Björn körde ett pass. Men min kropp var inte med mig idag det gick inte alls något bra. och vikter jag lätt kunde lyfta för 2 v sen funka inte alls idag :( Men bara gilla läget och göra så gott man kan. Nåt rätt måste jag ha gjort för börjar få tränings värk i armarna.
I morgon är dagen D här :) Då är det vägning som gäller :) Ska bli riktigt spännande och se om jag lyckas nå mitt mål :) Lovar berätta så fort jag vet:)
Nu ska jag packa tränings väskan så den är klar till imorgon bitti kl 4 går jag hemifrån så vill ha allt som går att förbereda förberett :)

Kommentarer

Postat av: Trizzan

Publicerad 2014-08-25 21:39:42

Du är så Jävla duktig =)
Riktigt imponerad och du får sååå gärna "smitta" av dej.
Kramis o ses imorron.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela