heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Sista passet

Publicerad 2014-08-20 20:23:36 i Allmänt

I morse körde jag sista passet på gymmet för den här veckan. Ledig torsdag och fredag så tänker inte ta mig till uppsala för att träna :)
Efter träningen i morse kände jag mig full av liv och var på ett strålande humör nu berodde inte det bara på träningen:) Men ibland behövs det så lite för att få mig på ett strålande humör. så tack för att du förgyllde min morgon 😉
Annars har det väl inte hänt så mycket, efter jobb åkte jag till stugan och hämta kissen vi ska sova i stan i natt. När jag kom till enköping mötte jag upp mina döttrar och barnbarn på maxi. Han är så söt och go mitt lilla barnbarn så jag kan inte få nog av han :) 💙 Ett barnbarn är verkligen livets efterrätt 😊
Det blev max idag Liten ville prompt ha det så då fick hon det nä den ongen är inte bortskämd :)
Imorgon fyller sambon 50 år hujeda mig så gammal han är 😆 så på lördag firar vi han med öppet hus :)

Nä om man skulle ta och slänga sig i badkaret har ju inte badat inomhus på hela sommaren 😊

Vi hörs igen om ni vill vågar och kan :)

Kram A 😙

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela