heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Mörker

Publicerad 2014-08-19 04:54:09 i Allmänt

God morgon världen.
Nu är det här det jag fruktat för. Mörkret har anlänt och med det kom kylan :(
Nu är det inte längre ljust när kl ringer 0315 :( Tänk att det blir så mycket svårare att gå ur sängen då man är liksom tröttare på nåt sätt bara för att det är mörkt. Men eftersom jag bestämt mig så var det ju bara att skutta ur sängen och bege sig mot bussen. Så för första gången på länge behövdes det både hellyse och värme i bilen :( Bilen hinner bli lagom varm precis tills jag ska parkera den för att ta bussen. :)
Det kommer bli betydligt mycket svårare att gå upp nu för mig när mörkret och framförallt kylan kommer. Men jag har mitt mål på näthinnan och jag tänker att när ljuset kommer tillbaka på morgonen igen så har jag förhoppningsvis kommit en bra bit på vägen :) Så jag kör på ett tag till med morgon träningen :)


Kram A 😙

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela