heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Länge sen

Publicerad 2014-08-18 06:01:53 i Allmänt

Nu var sommaren över och jag börjar få lite höst ångest vill verkligen inte ha mörkret och kylan. Men vem bryr sig om vad jag vill så bara gilla läget och hoppas den går i rasande fart.
Har haft den bästa sommaren på många år. vilket väder vi haft älskat värmen och solen har badat jätte mycket i år och verkligen njutit varje sekund. Och inte klagat 1 minut vilket andra i min omgivning har gjort så bra.
Har umgåtts med mitt söta barnbarn och mina fina döttrar. Mycket grillningar har det också blivit med goa vänner.
Tränat har jag också gjort den här sommaren men det tar vi i ett separat inlägg :) Min träning retar många och då kan dom bara hoppa över det inlägget vill ju inte reta folk i onödan :)


Är han inte den sötaste lilla killen ever? Det tycker i alla fall jag :) Stolt mormor 💖

Ny vecka och nya utmaningar idag börjar min Liten sista året på gymnasiet iiii vad fort det går, snart har jag inga skolbarn längre.
Har kort vecka den här veckan jobbar bara tre dgr sen blir det 50 års firande av sambon :)

Ha en fin måndag alla fina 💟💟💟
Kram A 😙

Kommentarer

Postat av: anki

Publicerad 2014-08-18 07:25:17

bra skrivet.du är duktig med din träning.skit i dom avundsjuka.ska ta mej i kragen idag.ha en bra dag.kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela