heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

påskafton

Publicerad 2014-04-19 09:07:38 i Allmänt

Hej alla fina läsare.
Kul att ni har saknat mig :) ska försöka uppdatera mera.
Veckan som gått har gått i smärtans tecken. Haft sjukt ont i ryggen och i tisdags kunde jag inte sitta pga att det gjorde så jävelulskt ont så fort jag försökte sätta mig. Hade två handledningar den veckan vilka jag fick avverka stående. På kvällen gick jag i gånsta spåret 5 km med underbara Johanna hon anpassar sig efter min hastighet vilket gick ännu saktare den dan men tog mig runt :)
På onsdagen kunde jag varken sitta el stå men ja jag kämpa mig igenom även denna dag.
På torsdagen var vi dans med härliga vänner och varje dans steg smärtade men älskar ju och dansa så försökte förtränga smärtan tills det inte gick längre då fick jag snällt titta på de andra som dansa och att se Johanna dansa var en fröjd hon ägde dansgolvet tänk om man kunde dansa så :)
I går hade vi våra härliga vänner från jymkil här vi skrattar och har så kul ihop :)





Glad påsk alla härliga 😚

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela