heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Mycket tankar

Publicerad 2014-04-21 12:52:08 i Allmänt

Haft en trevlig påsk med dom bästa barnen och barnbarnet 💗💗💗💗

Har mycket tankar som flyger i huvet och försöker verkligen att fokusera på andra saker men återkommer hela tiden till de jobbiga tankarna. I bland känns det som att jag inte orkar mer skulle så gärna vilja ha svar på mina frågor. Vad har jag gjort för fel och varför älskar du inte mig?
Detta är så jobbigt så jag börjar gråta bara av att skriva detta. Jag försöker verkligen acceptera hur det är och fokusera på dom som verkligen älskar mig och tycker att jag är en helt härlig person, men ibland ramlar jag tillbaka och då kommer tårarna och frågorna upp igen.
Har varit på två begravningar inom två veckor och då började jag fundera ännu mer och bli ännu sorgsnare. En dag sitter vi där och det är liksom för sent att göra något alla mina frågor kommer förmodligen vara obesvarade. Men ärligt vet jag inte vad jag ska göra mer än vad jag redan gjort?? Ja acceptera och gå vidare är väl det jag kan göra och vilket jag lyckas ganska bra med de flesta dagar. Men ibland tar sorgen över och oftast då jag är som svagast psykiskt.
Många säger att jag ska skita i det och att det är den andres förlust men jag känner också en förlust att inte längre få vara en del i dennes liv.
Men nog om detta imorgon är det vardag och då är det fokus på jobb och träning.
Har satt upp ett del mål med min träning och den 19 juni vet jag om jag lyckats:)
Den 6 september blir det tjejmilen dock inte springandes för det tillåter inte min rygg men ta mig runt ska jag:)

Hörs snart igen.

Kram A 😙




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-21 18:07:48

vet att det är tungt emellanåt.jag finns här för dej.kom bara.kram på dej♥

Postat av: Maggan

Publicerad 2014-04-23 17:55:51

Tror sorgen måste få ta sin tid en dag är man ute på den andra sidan
Stor kram ♥

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela