heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Tränings VÄRK

Publicerad 2013-10-11 20:12:22 i Allmänt

Glöm det jag skrev i morse om träningsvärken. Nu är den här, har smugit sig på under dagen :) Har så ont i mina ben så jag knappt kan gå att lyfta armarna gör skit ont, bara skriva det här ger smärta:) Men fast det gör skit ont och gör mig begränsad så älskar jag denna sorts smärta:) Det är ju ett tecken på att jag gjorde något rätt igår, fast resultaten på testerna sög:) 

Har ätit middag med min äldsta och yngsta dotter i kväll, lite mor och döttrar tid är alltid mysigt ❤️
I går kväll blev jag utbjuden av sambon och det var också mysigt ❤️
På em igår ringde min äldsta mig ( hon som flyttat hemifrån) och frågade vad hon och Liten skulle äta eftersom jag skulle ära ute. Jag svara att du har ju flyttat hemifrån så det är inte mitt bekymmer längre vad du ska äta och Liten kan ta en skorpa och gnaga på:) 
Självklart vidarebefordrade min äldsta detta till Liten så det dröjde inte länge förrens hon ringde och sa att det var tur jag inte var hemma för då hade hon slagit mig. Hon är så aggressiv min lilla 😃 

Nu väntar jag på sambon ska komma hem så vi kan åka till stugan och ha lite fredags mys😃

Vi hörs snart igen ❤️

Kram A 💝💝💝

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela