heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Tråkigt

Publicerad 2013-10-08 20:20:24 i Allmänt

Min mormor fyller 99 år och hade tänkt att vi skulle åka till henne på söndag och fira hennes födelsedag. Och då samtidigt passa på att ta ett 5 generations kort, tycker att det är lite häftigt att vi nu är 5 generationer. Den yngsta är på söndag 16 dgr och den äldsta är 99 år :) Men nu blir det inte så pga olika anledningar vilket jag tycker är tråkigt för mormor fyller ändå 99 år och vi vet inte hur många tillfällen till vi får :( 
Men jag tänker i alla fall åka dit och fira henne ❤️


Kram A ❤️

Kommentarer

Postat av: ella

Publicerad 2013-10-08 21:15:31

Glömde bort de å hann bestämma mä hans päron :( vi får åka dit när vi kommer hem <3 puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela