heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Spännande

Publicerad 2013-10-19 19:48:01 i Allmänt

Förlåt för dålig uppdatering på bloggen. Men när man lever ett sånt spännande och händelserikt liv som jag gör så är det svårt att hinna med min lilla blogg också :) 
Men nu är jag här :) 
Vad har då hänt för spännande sen sist? Mm låt mig tänka..... Inte ett himla dugg faktiskt hi hi. Igår kväll var jag alldeles ensam hela kvällen, vilket typ inte har hänt på 20 år jag ensam en fredags kväll :) Och vad hitta jag på för kul då tänker ni säkert nu? :) Inte ett dugg faktiskt hade tänkt att blogga lite och ändra min header här på bloggen. Men för det första är min data segast i stan och sen börja några personer smsa med mig så hade fullt upp med att skriva med dom. Tänker inte hänga ut dom här, men ni vet vilka ni är :) Och helt plötsligt var kl 21 och jag åkte och hämta äldsta dottern som jobbat från kl 9 på morgonen. När vi kom hem igen gjorde jag iordning räksmörgåsar till dottern och sambon som även han hade jobbat långpass. Jag är nog världens bästa mamma och fästmö hi hi. 
Liten som var på fest och kom hem mitt i natten väckte jag vid 10 av att jag skicka bilder på mig själv plus att jag ringde. Så hon kom upp som ett åskmoln och undra vad jag höll på med :) 
När liten hade ätit frukost och klätt sig så åkte vi ut till stugan och jag fick hjälp av döttrarna att röja i trädgården eller hjälp och hjälp dom stod mest och titta på när jag slet :))) Sambon fixade inne med lister runt köksfönstret :) 
Liten tyckte att nu ser det ut som ett hem i stugan och det är ett bra betyg för att komma från Liten:) 
Nu har jag landat i soffan och tänkte titta på finalen i körslaget,så tyvärr blir det inte mer spännande än så här:) 
Men kika gärna in imorgon igen, man vet aldrig om det kanske händer nåt spännande då :)) 
Kram A ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela