heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Sorg

Publicerad 2013-10-05 15:21:00 i Allmänt

Känner en sorg i mitt hjärta som jag inte riktigt har förstått vad den beror på. Men nu tror jag att jag vet varför jag känner som jag gör:( Oftast försöker jag att strunta i den och leva mitt liv. Men i vissa situationer och händelser  i livet så blir det extra starkt och då är det svårare att förstå och hantera. Men kan tyvärr inte göra så mycket än att acceptera. Och att ens försöka förstå är inte ens någon idé för jag kommer aldrig att förstå ett sådant sätt el beteende. 

Det blev varken städning eller handling idag jag färgade håret i stället och tog ett långt bad:) 
Nu ska jag snart ge mig iväg:) 

Hörs igen om ni vill vågar och kan 😃

Kramar A ❤️❤️❤️

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-10-06 09:48:13

Den känslan känner jag igen. Den känslan är min rot. Däremot har stjälken valt en annan väg och blomman är den jag är idag. Keep going strong! ❤

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela