heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Självmordsbombare

Publicerad 2013-10-17 18:34:01 i Allmänt

Dagarna verkligen bara flyger iväg och jag har 1000 saker på min to do lista att göra. Undrar om man någonsin kommer se slutet på den listan? Skulle väl vara den dagen man säger upp sig och någon annan får ta över:) Om det nu är någon som vill ha mitt jobb:) 
Just idag har jag faktiskt jobbat i två år på Årstagården och som Driftledare.:) 
Jag är stolt och glad att jag har förmånen att få jobba med så kompetenta och trevliga kollegor❤️

Vet inte om det beror på att jag är jävligt trött just nu, men jag fick för mig på bussen att det satt en självmordsbombare där. Han betedde sig väldigt skumt på många olika sätt och hade ställt en udda väska framför sig som han hela tiden satt och klappa på. Jag tänkte om jag skulle blogga om detta när jag satt på bussen så att alla efterlevande inte hade behövt undrat vad som egentligen hände:) Men jag strunta i det och det gick ju bra jag överlevde bussturen och måste alltså gå till jobbet imorgon :) 
Berättade detta för Liten när jag kom hem och då sa hon. -men mamma du är ju knäpp på riktigt hi hi. Jag skulle nog inte kalla mig knäpp utan bara lite ut arbetad:) 

Vi hörs snart igen 😃

Kram A <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela